Wednesday, February 2, 2011

established since td..haha

haha..welcome to my blog..bru jer bwat td...so this is my first entry....waaa...excited giler...haha....erm....so...1st topic that i wanna share here is 'bout who inspiring me to join this blog...cuz she keep remembering me to capapkn dye dlm my blog nih..haihh..haha..but..papepon..i thank her...at least....my leisure time nih sementra ketiadaan "dia"ader la keje sket..hehe..(budget x der keje jer....pdhal hw bersepah2)haha....so..i wont talk bout homework lg...cz the holidays just started..chill la dulu....alahaaiii.....erm...ha.!so...the one that inspiring me to join this blog is hawa
http://www.ouhmagic.blogspot.com/....she's my bestie kt mktab...hehe...beriyer2 la dye suh i'm joining this blog item....haha....smpi suh cri url 4 this new blog since kt mktab lg...x menyabar..wakkaa...so...fikir pnyer fikir....at last...tercetuslar idea nk bwat nma bbqcurrydude due to that time i'm tengah melantak twisties dlm class...hahaa....boley la...nme flavour twisties pon jd la...it's okay en..?moreover..twisties is one of my favourite junk food other than chachos....hahaa....so..thankz twisties..!!hahha...erm...what else hah want to share...??adumakkkk...wa dh lupe la...hrituh bnyk jer idea..then..skarang abes sume dh vanished...haha....k la....that's all jer kott for this time...nie pon just nk try jer dulu...haha....papay

1 comment:

  1. haha.. bagos la tuh cik sakinah.. capap ar.. nanti kite capap ko balek..

    ReplyDelete